Sunday, December 12, 2010

waiting

tnggu message dia, dia still tak msg, salah aku ka? dia tak sayang aku dah, hmm mmg ptt aku ptt buat cm nih, asal lah bila aku dtgglkan, aku rsa hilang desperate, ritu buat bnda bdohh, mata aku sepet? sbb apa? nanti adik aku ingt aku nanes huaa, malu ahh, kali ini aku buat kerja gila, dgr lagu marshanda, then bukak myspace A tgk gambar dia, nak copy dan dan nih lptop buat hal :( kalau aku copy gambar dia aku boleh lpas rindu :) tgk gambar pon jadik ahh, dah 2 tahun tapi dia dah tak ade prasaan tuh nak buat mcm mane kan? aku tnggu lagi msg dia, sejarah berulang, ya aku tahu dia ego :( aku syang dia, aku tahu salah aku, aku terlalu syangkan dia, hmm hati mmbuak buak nak msg dia, aku dpt copy skit ja, aku buat gmbar dia kat desttop, wahh lagi bertambah rindu aku dekat dia :( esok nak beli tiket, aku pon tak tahu knapa aku mrah sgt? aku nak period ahh nih hahaha, biar lah, lgpon rmai sgt girl nak kan Aman, hmm aku plak mkin lma makin jeles aduhai ergh, makin sayang pnya psal ahh, tapi aku rsa aku dhsyt gak aku dpt tahan prgai dia yg tak msg aku, kdg kdg aku rsa dia mmg tak syg aku hmm :( apa aku ptt buat? rindu sgt kat dia :( sayang hmm :(

No comments:

Post a Comment