Tuesday, December 28, 2010

him

hati sakit yg teramat dia dah berjanji mcm mcm tapi ini lah hasil aku dapat :( aku tak tahu kalau aku ngn dia mesti senang je air mata mgalir syg sgt ke aku dekat dia, sebab sebelum nih agak pyah skit, hati sakit cucuk bgaikan pisau, you boleh happy ngn kwan you and game you tuh, i ingt kali kedua nih buat i bahagia cm org lain, sedeh sgt, ya dia mmg dh brubah tapi skit pon dia tak jga hati aku, ya dia mmg dh busan ngn aku, aku cuma sedeh knapa dia cm ni, ignore aku, bila aku msg skit pon dia tak reply sibuk kan game dia, hati aku yg inginkan sesuatu, bila tgk kri knan smua sibuk msg, aku? serius sedeh, nak nanes dh tak larat dh, aku paling benci mmberi hati aku dekat lelaki, senang saja mreka hancuskan hrapan aku, pedihh ya allah, knapa aku jela beria nak jmpe dia? yg dia? dhlahh aku kne bukak mata besar besar yg dia tak penah syg akuu! aku tarik nafas dlm dlm, ya i should go away, btol ckp mak, baik aku tak pyah bercinta, kalau kita bercinta melalaikan, lgpon tgk ahh balik balik kita sakit hati, myb bagi dia, dia yg betul biar ahh, aku terlalu lemah smpaikan dia selalu berkata manis aku dh okay, sudah la lpas nih hati aku akan tegas selamat tinggal cinta :( saya cintakan awak razman

No comments:

Post a Comment