Friday, December 10, 2010

movie time


tgk movie dgan A dia blnje, hmm rindu sgt sgt kat dia, dia belikan aku baju, allhamdulilah aku cpai target, walaupun tak dekan time tuh aku frust gila sbb syed, 2 paper hancus nasib baik tak kne repeat, kalau aku buat btl btl msti aku dekan rsa myesal sgt hmm, tak pelah ape leh buat kan? aku pon bdoh g buat bnda bukan bukan, toreh tgn lah, makan pill lah, aku mne penah suka mkan pill, haha mrepek gila kan? hmm tgk movie rmai rmai ngn kawan A rmai gila, ade ed,acab,entah sape entah reramai pnjang gila tiket aku ajak syera, perghh best? boleh ahh, sbb smua dia byarkan, tapi mmg happy sbb dia ade, rindukan dia, :( erghh lpas tuh mkan mkan ahh, kerja dorg sembg sembg tahu tahu ahh lelaki kan? perghh, penat gilaa, rindu saat time tuh tapi dia dah brubah skit lah, cm pndiam je, knapa entah? dia ade msalah ke? A saya cintakan awakkk, mwhh <3

No comments:

Post a Comment