Friday, December 10, 2010

marah

aku tgk si A pnye page ade LINA ergh marah sgt sgt, tak tahu knape? perlu ke ngn girl tuh, aku ckup anti kalau dia cntctt girl tuh, jeles jeles! huaaaa! org paling anti syd rahim, fawore heyna, lina, lg sape enthh, aku bnci syg laki cm nih ahh, nnti aku jeles, fedup gilaaa, tapi mmg first time aku mrh sgt sgt bdan aku pnas gilaa, myb sbb aku terlalu mrahh, dah ahh sakit hati pastuh tak abes abes dgan GAME serius fedup kalau kejap tak pela, aku SUNYI, erghhh tak larat nak ckp dh, kalau msg bukan slalo, entah ahh biar ahh dia, dia nak gak kat ex gf dia, fawore heyna, kalau difkirkan balik kan, cm entah ahh, aku rsa aku tak seperfect fawore heyna, yela dia cm buat A tuh syg dia je, aku tak tahu knape A sanggup break ngn fawore heyna sbb aku? entah lahhh, sometime aku rsa dia syg fawore tuh sbb fawore tuh cm amek hati dia, makin lama makin entah aku berjaoh ngn dia, aku ckup sunyi, sedeh, suram, aku tak tahu knape, bila jmpe kami byak berdiam dari berckap, hmm aku sbnarnya tak rsa dia sygkan aku sgt, entah ahh, aku tkt utk jatuh cinta, hmm aku dpt mrsakan kesakitan bercinta nanti aku dtgglkan cm muhammad nur razman dan syed amiruddin lakukan hmm aku tak sanggup lg :(

No comments:

Post a Comment