Monday, December 27, 2010

baju krunggg

tak tahu nak pot pet psal apa dah, semalam g amek sijil lcci :) lpas tuhh dgan selambernye pkai baju krung free hair masuk skola mmpos pi, be yourself suda, nsb bek tak jmpe sape sape :) sibuk packing barang nak berambus arau, arau sudah menanti aku hoho, yg penting nak mgejar ilmu hokhok :) haiyo kata berazam ahh sangat tapi bila entah :) ini hasil kdaan aku bila busan kehkeh :) kebetulan tak ade org msg aku, hp pon sunyi janji hanya tingaal janji aku dah mlas nak pkir dh erghh :) suka ati dia lah nak buat apa pon, aku hny menunggu ketibaan bapak aku pulang dr sarawak haiyoo rindu ka? minta baju kebaya hopely ade, tak kisah kne brong jugak dia tak abes abes kerja, tuh ahh unimap pnye psal ler +________+



webcammm :)


ohh nooo!


say cheeseeeee




No comments:

Post a Comment