Tuesday, December 21, 2010

happy?

adakah saya bahagia? saya cuma kan sayang kan seorg until now :) capital A ergh, nak kata bhagia? bahagia bila dia meluahkan ayat jiwangs tak terhingga tuh, tapi bila dah dapat game, semua abes dia cmpak, semua abes dia tak toleh termasuk saya hahhaa! abk pepatah dia, BIAR LAYAN GAME DR LAYAN AWEKS, iyalah tuh, abes tuh saya nih nak layan apa? chat ngn laki len? perghh busan kot kne tggl cm nih hari hari, inikah lelaki yg saya sayang itu? huaaaaaaa, hari hari kalau jumpa tak akan terlepas pgg hp dia nak tahu buat apa? (check mesej perempuan ler apa lagi) hoho kalau dia nmpk aku pgg hp dia mesti dia CHECK APE SYG, MNE ADE MSG PEREMPUAN, eleh dalam hati aku ckp'mmg ahh tak msg tapi dh delete mne nak nmpk msg nye, abes smua dia delete' pegi kat saved messages, mestilah ade msg tersyang dia, fara hana, mlas nak bertekak, ppndai pkir ahh, sayang lagi lah tuh, check notes plak still ade lagi, ily fara hana <3 diam jela, serius mlas nak bertekak lagi, dah tak penting dh ler nih, smpai aku penah terfikir dia dtg aku sbb nak gunakan aku, ya dia mmg dh brubah tapi perlu ke aku cmpak aku jaoh jaoh, erghh sabar? abes sabar nih, kdg kdg tgk msg syera, mesti ahh jeles, dia duk bersayang sayang ngn bf dia, yg aku? hmm, bf aku lyan games tak abes abes, diam ahh dah tak larat tegur, tak larat nak marah, tak larat nak berleter, serius, dah lali, hati? mestilah sakit hati orang semua duk sibuk msg ngn awek lah ngn bf lah, aku? cm tnggul jela, hmm pening kepala dahh, aku nak pkir apa lagi?nak tgk apa akan jadik lepas aku masuk arau?


6.30-7 solat kalau ade kuliah waktu pg so g kuliah jelah kan? time tuh tgh sibuk duk msg kawan, 'kau kat mne?cepat ahh turun hahahhaa
8-12 ade kuliah lagi dgr pot pet dr lecturer cm biasa, time nih sure gila A tak bgun tdur mati,
12-2 sibuk kucar kacir mgejar masa utk lunch dgan kwan balik bilik solat zohor skali,
2.30-6 berjalan kaki penat penat lpas dgr kuliah, ade assgment lah ape lah kan? time nih A duk sibuk kerja dia mesti text atau mungkin tak text, kalau text, ' i nak buat kerja' tuh jelaa
7-9 solat semua kalau aku rajin aku bc yasin and mgaji, if ade alya sure sure dia tlong btolkan ayat al quran aku yg tongeng langgang, sibuk g kdai nak amek mkanan malam pulak,
10-12 sibuk buat assgment stdy ape yg ptt, kalau si A tuh rajin, dia msg ler aku, kalau tak depan pc mghadap customer tersayang, kwan tersayang and games tercinta apa lagi kalau bukan HON ergh,
1-2 time cm nih biasanya dh tutup lampu, tiba masa utk kwan sebilik ku bercoleteh ngn boyfriend masing masing dh hafal dh sebab dlu aku pon cm tuh tapi dsbbkan bf aku sibuk lyan game tercinta aku keseorangan lpas tuh aku mula lah nak sakit hati, jgn smpai rltionship berterabur udah, mula lah aku sakit hati ank bercerekarama marah dekat A



time pkul 3 atau 5 atau 7 lahh mamat tuh hntr satu msg, nak tdur or ape ape jela kan? baru nak ingt aku, perghhh, sedeh ler time aku terkenang bf aku pentingkan game dr awek kan? kalau dia nak amek hati aku sure dia buat ayat manis smpaiaku tak jadik mrah dekat dia, kalau mood dia tak ade KIRIM SALAM KAT TOK NENEK HANG,DIA TAK AKAN REPLY MSG AKU, time tuh mmg panas,


weekend plak, kalau aku tak ade koko time tuh, aku diam saja, tdur, buat lah ape ape smpai abeskan msa aku, sebab masa tuh roomate aku sure sure pegi dating salah seorg niza, klaau niza nih jadik roomate aku utk part 2 lah, dia pnye marka mmg ade kat uitm arau, so msti pnye duk dating yg lain sure kuar lpak dgan kwan kwan, aku nih amat ahh tak suka bila keluar sbb kne jalan kaki haahhaha, so saya nih mmg tunggul kne tnggu bf saya yg sgt lah jrg msg saya, terima kasihhh, satu je jgn bg saya fed up :)

No comments:

Post a Comment