Thursday, February 3, 2011

holiday sucks

sakit hati gilaaa, serius, ada ke patut dia buat aku cm nihh :( nak nanes ahh, dia mane ade apperciate aku dhh, haaa sedeh sedehhh, klau nak jmpa, aku je beria nak jmpa dia, dia skit pon tak, aku je pegi kat dia, serius sedeh, bfre cpl, beria ja dia takle aku, now aku mmg dh kne tipu hidup hidup,dhlaa, aku dh kata aku tak kisah, kuar jela ngn aku, dia ckp penat la apa la, sakit hati, bila msg tak reply, sumpah sedeh, aku tak diperlukan, biar jela aku undur diri, hari hari i tnggu you, i nak call nak dr suara you pon, you buat tk tahu, you sibuk ngn kwan and games, skit pon tk toleh dekat i, i balik mcm nih plk i dpt, today last i siap dah, i hrp i dpt kuar ngn you, ya allah sedeh sgt sgt, 2 kali dh you janji, setiap hari i tnggu you text tapi tak jugak, kdg kdg berhari you tak cnct i, i sbar, kdg kdg i mrh you dh tak penah kisahh, bila i fkir balik, mmg you tak penah amek tahu psl i, bnda yg i sakit hati bila, i jmpa you 2 jam ja then you ckp you nak kuar ngn kwan you tgk tgk DGN BETINA I TAK SKK, dhla, sdgkan hari lain ada, knapa perlu smggu nih gak you buat i cm nihh, im nothing to you kan, kali kedua i dtg hdup you, hahahaha bnda lain berlaku, semua berlaku dgn tidak adil, orang lain bahagia, msg bf, i ade bf, tp cm nih i dilayan, i hrpkan sesuatu baru dr you, sesuatu bahagia, hmm dhlaa, i penat, i doakan you bahagia, i tahu i tak diperlukan dlm hdup you salam i always love you razman :')

No comments:

Post a Comment