Saturday, January 15, 2011

15 january

aku ada bf ke? huaa, ada ada, tapi mmg kne ignore haa smlm 14 january aku text dia, tapi dia boleh buat tak tahu ja, aku tnggu dia, lama gilaa ya allah aku sabar ja, yela pkir postif mlas nak gaduh, tapi hari hari mmg pedih gila, arghh! okay sabar lagii, cuba busykan diri sehari suntuk pegi kokorikulum 4 jam ganti utuk raya cina skali, selalunya 2 jam je aduhai, smpai pkul 12 then smpai penat, smua kwan group A rindu aku, hanna hanna, hahaha, meh sni then sembang sembangg ahh, balik dr kokorikulum niza sruh teman g CMART errr nak beli selipar! annuar kesayangan si niza tak ade, tuh yg dia kuar ngn aku, idak duk berkepit ngn annuar jelaa, aku tinggal seseorng kat bilik, hobi aku mmg MENUNGGU si A online even mamat tuh duk sibuk MAIN GAME ahhh, then aku ngn niza beli sandle sama :) kiteorg makan kt kfc niza kne gorat hahaha! then, lpas balik tuh, aku tdur smpai petang, petang plak aku jmpa mak, abah, syera, erina, hehehe :) rindu gila kot! sumpah rindu sgt sgt :) allhamdulilah aku okay, aku cuba kontrol emosi aku, then lpas abah balik, aku call A, dia tak angkt sedeh gila kot, aku g mushroom, nak kumpul stiker kne dftar kelab, then biar jela kan,kdt aku tak abes abes kne telan ngn maxis, sbb tertekan internet, tadi waktu mghrib aku text mima ngn aimi ja sedeh kot, SUNYI sgt, hmm tadi msa g kat mushroom aku g tpup utk dia mne tahukan dia abes tpup perghhh sabar gila kot, asal call kne reject, sabar jela, then msg tak smpai 20 minit dia sibuk main game, ya allah sumpah perit gila hati, dh aku boleh ckp yg aku mmg GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP GIVE UP now aku on berharap dia on tapi hahaa! KNAPA LAH AKU BENGAP TNGGU DIA LAGI, HATI SAKIT SO ENOUGH, BIARLAH DIA, HATI AKU DH CKUP TAWR HATI SGT DGN BERCINTA GANTOK TNGGU A, BYE

No comments:

Post a Comment