Thursday, November 25, 2010

roomates

kawan sebantal sekatil sese semua ahh, rindu sgt kat dorg :( hmm ritu msa nak berpisah mmg nanes, sorry ina tak dpt nak bg awak gelak ngn prgai saya, saya tahu awak syg saya kan? hehe saya ingt lagi ayat awak, saya rindukan aina, tapi aina stress, maaflah sya abaikan awak, saya terkilan dan amat rindukan amir, sorry ina, saya syg awak jugak, saya rindu nak berpotpet ngn awak ehhe, mata sepet cm cine =.= awak kan jam loceng saya, suka kejutkan saya, utuk solat kan kan? ina nih suka sgt awak tdur lah aina, suka mghasut ehehhee, and dia nih STDY HARD GILA GILA hehehe, tak cm akuuu, tapi mmg best, dia nih kuat simpan duit, tapi kalau shopink perghhh, mmg tak yah ckp ahh, berjam kne tnggu dia plih brgg hahahaa, HEHEHE saya rindu awak, pagi nih saya dapat mms dari awak :) thnx sygg <3



ini kisah bff saya yg gila, budak duk atas katil saya dia agak gila sikit ahahha, dia pndiam tapi mulut dia sgt berbisa hehehe tapi dia sgt cool bila time clss, dia agak ponteng tapi rlax sgt sgt hehe,then dia nih pemberi makanan hehehe, last dia cakap, aina jgn balik, ikot saya balik ye? haha terharu :( sangat rindukan dia, smlm dia hntr mms :) rindu yg teramat, alyaa nih kuat tdur tapi bila mlam, dia jadik brung hantu kahkah :) i miss you alot :) dia nih best gakk kuat peneman pi tndass, dia baik gilaa, tak kedekut lgsg, tapii dia MMG KUAT TDURR, yeahhhh :)




next, ainiza azman, dia nih gila gila, msa mula knal perghhh sombong nak mati, then alyaa nih sgt baik tlong dia betulkan cadar, kalau takk jgn hrp dia nak ckp ngn kiteorgg, org kelatan mmg baikk :) lpas tuh start knal si nizaa, tapi aku, alyaa and ina selalu berkepit, but now aku, niza and alyaa plakk, ina suka mrayap tmpt lenn hahaha, haa si niza nih ade prgai gila skit dia suka wat kerja gilaa, kalau dia nak something DIA NAK GAK time tuhh, ritu smpai akuu kne teman dia tgh malam buta g cafe sbb dia KEMPUNAN nak air sejukk +_________+ mmg terseksa aku tgh tgh mlm buta aduhaii, terpksa ahh teman kehkeh, dia nih agak kuat tdur gak, asal bukak pintu je dia tdur tahi btol =.=" ina kuat ahh pot pet hehehhee, niza nihh gila shopinkk, biasa ahh dan dia kaki mryap lagi dia cpl ngn anuar lagi kuat mrayap dia, sian anuar, sbr ahh dapat bini lagu tuhh, haaa nak tahu rhsia niza tak? dia nih kuat TOUCHINGG, keje dia MELALAK jeee nanesss gilaaaa, perghhh sumpah dhsyt hehehe, tapi ape apepon kiteorg sgt rapat, dia NANES taww time aku nak balikk, hehehehe pepon ilveyou korgg, nak selit skit sorry ahh lpas nihh aku akn cube try lupe kan SYED YER? aku sygkan syed hope krg phmm lpas nih tak ade lah aku nak bergyutt ngn guy ehehhee sbb SYED TAK ADE :"( saya sgt rindukan dia,


apepon ilveyouu korg hehehhee :) kawan smpai akhirattt aku tahu korg pon sayangkan budak comel yg bernama aina raihana :)

No comments:

Post a Comment