Tuesday, November 30, 2010

kl :)

lpas beli tiket train, hrga rm22. erghh sgt sgt bengang, byak duit mmbazir dhla beli tarikh salah, hmm mmg bengang tahap cipan +________+ lpas tuh pergi ahh silap beli tiket lrt lak ngek gila aduhh sabar lagii, mghabiskan duit perghh, jalan jalan aku blurr, aku salah masuk tiket tuhh org smua rush je kejenyee, yg aku blur blur ahhaha, tersekat damn malu gilaa :( time tuh aku nsb bek okay je, lpas smpai midvalley, besar ahh tapi 4 tingkat tak silap dia lebar je, pusing pusing pi carik kawan hani, dah smpai tuh pi carik mkanan mmg lapar dh 4 jam dlm train erghh, dlm train mula mula aku duk syok sndri snap pic ngn dia, hehehe duk sbelah dia, hmm dia penat tak tdur dr smlam nyee, alahh gmbr ade dekat hp dia lerr +_______+ lpas g midvalley tak tahu nak beli ape, dia beli baju dekat FOS err cntek :) lpas tuh dia ckp jum g time square sna byak baju, haa aku pon pi jela, gampengg besar dan tggi kaki rsa nak ter cabut skru, erghh, 10 tingkat plak tuhh tapi best sebab ade dia, yg hani plakk aku tinggal kan kat situ kehkeh tapi dia ade ngn kawan dia, hmm lpas tuh aku mendera dia, sian dia aduhaii :) sgt happy, sgt bahagia bila dia gelak :) ya allah aku baru realize yg aku sygkan dia hmm :) lpas tuh aku naik moneral, dr kl sentral ke hang tuah, then aku sian tgk dia sebab penat sgt tak tdur, then kiteorg dh penat mrayap g kl sentral amek hani aduhai bengkek tnggu hani, lama gila, dhlah bateri tak ade, lpas tuh, nasib baik pkul 7 dia dtg jugak, aku dh beli mkanna kfc hua penat yg teramat, lpas tuh kiteorg start nak balik, amek lrt, dari kl sentral ke masjid jamek, then pi plak amek second lrt, dr masjid jamek ke bukit jalil, huaa sgt lah penatt, time aku dudk, bestt, aku sembg dgn dia, dia gelak rindu gilaa :) sygg awakk :)



time square tinggi kan? :)

trainn :) nak naik lrt :)




time squareee
huaa penat berjalan, aku bersama dia mmg best nanti post gmbr aku plakk :) ade kat hp dia lerrr, penat yg teramat, tapi best stiap saat bersama dia, :)

No comments:

Post a Comment